باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

عاشقانه های مامان برای باران (2)

1391/12/24 15:38
نویسنده : مامانیه باران
484 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی

 

تو خاطره ای هستی ماندگار در دفتر دلم که فراموش نمیشوی

 

همیشه تو را در میان قلبم میفشارم تا حس کنی تپشهای قلبی را که یک
 
 
نفس عاشقانه برایت میتپد

 

از وقتی آمدی بی خیال تمام غمهای دنیا شدم و تو چه عاشقانه شاد کردی
 
 
خانه قلبم را

 

از وقتی آمدی گرم نگه داشتی همیشه آغوشم را ،

 

عطر تنت پیچیده فضای عاشقانه دلم را

 

همیشه پرتو عشق تو در نگاهم میتابد ، همیشه دلم به داشتن تو می بالد،

 

دستانم دستانت را میخواهد و اینجاست که گلویم ترانه فریاد عشق تو را
 
 
میخواند ،

 

عشق را آنگونه که هست دیدم و تو را آنگونه که بودی خواستم ، تو را همین
 
 
گونه که هستی میخواهم ،

 

چون همین گونه مرا عاشق خودت کردی ، همینگونه مرا اسیر عشق و
 
 
محبتهایت کردی از وقتی آمدی ،

 

آمدنت برایم یک تقدیر شیرین در زندگی ام بود،

 
چقدر برای داشتنت سختی کشیدم ، چقدر با دلتنگی هایت سر کردم و اشک
 
 
ریختم ،

 

چقدر لحظه شماری میکردم که تو مال من شوی ، حالا مال من هستی و من
 
 
بی نیاز ،

 

برای داشتنت شب و روز کارم شده بود راز و نیاز … نگاهم مال تو ست ، دلم
 
گرفتار توست ،

 

من تو را دارم و به هیچکس جز تو نمی اندیشم مال من هستی و همین است
 
 
که من زنده هستم ،

 

در قلبم هستی همین است که همیشه شاد هستم جنس نگاهت درخشان
 
 
است

 

که قلبم عاشق چشمانت شد، و اینگونه همه روزهایم فدای یک روز با تو بودن
 
 
شد،

 

و حالا میخواهم تمام عمرم را فدای عشق بی پایانت کنم….

 

تو مثل و مانندی نداری ، تو فرشته ای و در قلبت جای تاریکی نداری

 

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی….
















 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مریم
24 اسفند 91 15:26
بوس برای باران خوشگلم و مامان با احساسش..


قربونت برم عزیزم
مامان شادلين
24 اسفند 91 23:47
چقدر زيبا احساست را بيان كردي خيلي به دلم نشست ما چقدر عاشق دخملي هامون هستيم اين وجه شباهت ماست


قربونت برم گلم باران و شادلین همه چیز ما هستن خدا بهمون ببخشه انشا ا...