باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

تولد 1.5 سالگی باران طلا

1391/12/17 23:25
نویسنده : مامانیه باران
528 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

سلام سلام سلام

به عشقم ‚ به نفسم ‚ به همه کسم ‚ به دختر یکی یه دونم

سلام به باران بالنده ی من

مهروی من       باران من       تولد ١ سال و نیمه گیت مبااااااررررک

 

 شکلکهای جالب آروین

 

 

زندگی قافیه ی باران است ‚ من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند

تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی...

 

یک سال و نیم پیش خدا جون بهترین و قشنگترین هدیه ی دنیا رو به ما داد تو اومدی تو دنیای من و

بابایی و زندگیمون بی نهایت دیدنی شد. تو اومدی تو زندگیم و من بی نهایت عاشقت شدم و امروز از

اینکه عاشق تو ام حس غرور میکنم و شکر گذار خدایی هستم که شیرینترین لذت زندگی رو به من

چشوند .

 

 

 

 

دختر زیبا روی ما

امروز ١٨ ماه از زاد روز قشنگ شکفتنت می گذرد...

وجودت چه زیبا وجودمان را پر از عشق کرده است ‚ پر از لطافت ‚ پر از زیبایی...

این روزها چه زیبا با تو کودکی میکنیم...

این روزها وجود تو طراوت دلهای ماست ‚ آرامش ماست ...

چقدر خوب است که همه ی دنیای ما شده ای....

 

 

 

در آخر باید با کوچکترین سایز فونت از دختر قشنگم بابت تاخیر در آماده کردن این پست معذرت خواهی کنم.خیلی سرم شلوغ بود گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شادلين
18 اسفند 91 13:51
چقدر ناز شدي ميخوام بيام بخورمت


مرسی خاله جون مهربون