باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

...دخترم ای جانم...

1392/8/27 15:26
نویسنده : مامانیه باران
581 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم شاخه گلی ست

شیرین تر از شهد گلی ست

مهربان است‚صمیمی و پاک

پاک تر ز گل نرگس من

دخترم

باران”است

چو گل وا نشده ‚بس زیباست!

روشنی ست‚خورشیدست

گرم چون حس نشاط دوست است

کودک است!

کاش!!!

بماند‚کودک!!!

دخترم

عمر من است‚به فدایش همه غمهای دلم

میکشم بر سر او دست نوازشگر خود

تا بداند!

نفس و عشق و دل و دین من است

مثل باران خدا‚زیبا‚هست

رحمتی ست برای دل ویران شده ام

نازنینی ست

که دوستش دارم

دخترم برگ گل ست‚نازک و با احساس‚شبنم صبح دل انگیز زمستان من ست

دخترم آب روان است

که صدای نفسش“آرامش”

رفتنش“احساس”است

خنده اش“مرگ غم”است

بوسه اش “کام”بهشت

گریه اش“اشک”و

صدایش“روح”نیاز

نرگسش“عشق”و

تنش مایه“فخر”و

نگاهش“آفتاب”من است

هر چه گویم همه را می دانید...!

دختران دل ما همه پاکند و گلند

کاش!میشد!!همه!!امروز!!صداقت!!داشتیم

تا که این نو گل ما باز بهاری باشد

 

کاش !!!

بی دغدغه بود‚رفتن روز“سایه ی شب” ‚ظلمت جامعه ی فردایم...

.

.

.

-------------------------------------------------------------------

.: باران طلا  تا این لحظه ، 

2 سال و 2 ماه و 21 روز و 3 ساعت و 38 دقیقه و 17 ثانیه سن دارد :.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمو اکبر
27 آبان 92 19:18
اینجا هم چند روزه داره بارون میاد.هر وقت قطرات بارون رو می بینم راس راسی یاد باران خودمون میوفتم. دلتنگتم وحشتناک
شيرين مامان شادلين
28 آبان 92 17:56
وايييييييييييييييييي كه طبق معمول مستمون كرديديدخيلي لذت بردم ممنون
مامانیه باران
پاسخ
قربونت برم شیرین جاااان
خاله راحله
28 آبان 92 22:55
سلام ! اینقدر ماهی همه چیز بهت قشنگه ولی گلدونه ی خاله عینک چرا؟ این چیه مامان پروین؟
مامانیه باران
پاسخ
هیچی یه مدته دختر جاااان گیر داده به نـــــیــــکه ی مامانش دادم یه لحظه زد به چشمش ازش عکس گرفتم که براش عقده نشه
عمو اکبر
11 آذر 92 18:36
Hi. I love you so much, my dear BARAN. I miss you very very much. I hope,I'll see you and your family sooner.good bay and have nice time.