باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

ماه بانو...دوستت دارم...💘

1392/10/16 15:24
نویسنده : مامانیه باران
665 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو رو دیدم و دید من به این زندگی تغیـــیر کرد

همین لبخند شیرینت منو با عشق در گیر کرد

شــروع تازه ای واســـه منه از نفـــس افتــاده

خــــــدا تو رو جای همه نداشته هام بهم داده

 

 

چه آرامــش دلچســبی تماشـای تو بهم میده

تو ایده آل ترین خوابی که بــیداری من دیــــده

نه نمی ذارم که فردا یه لحظه از تو خالی شه

تو بدم بشی معنای بدی واسم عوض میشـه

 

 

یه لحظه هم اگه دور شی حواسم پی تومیره

هوا بــــــدون عطر تو برای من نفــــس گـــیره

ببین این عشق دریــــایی دلمو حرف دنیا کرد

توثابت کردی که میشه یه دریا تویه دل جاکرد

 

 

چه آرامــش دلچســبی تماشـای تو بهم میده

تو ایده آل ترین خوابی که بــیداری من دیــــده

نه نمی ذارم که فردا یه لحظه از تو خالی شه

تو بدم بشی معنای بدی واسم عوض میشـه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زی زی
16 دی 92 2:35
واقعا که با شکوه ترین هدیه ی خدا به زن مادرشدنه!!! خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.حتما خبرم کن
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم.حتما
مامان مهرناز
18 دی 92 0:51
چه شعر زیبایی
مامانیه باران
پاسخ
یکی از آهنگهای بابک جهانبخش هست که من خیلی دوسش دارم
مامان سه قلوها
18 دی 92 19:26
سلام عزیزم ، ممنون اومدی و شرمنده خیلی دیر اومدم ، درگیر بودم یه کمی ای جـــــــــــان ، خدا حفظش کنه ، چقده بامزست ... ایشالا واسه یه نی نی دیگه هم هر وقت قسمت باشه خودش میاد !
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم که سر زدی لطف داری عزیزم
مامان آرینا
18 دی 92 23:55
خیلی زیباست
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم
*یاسمین*
20 دی 92 16:13
سلام مامانی گل و باران عزیزم.بالاخره اومدیم خیلی دل تنگتون بودیم.ممنون بابت کامنتا،شرمنده کردید. این باران عسل ما چقد نانازتر شده.هزار ماشاله خاله جونی
مامانیه باران
پاسخ
سلام عزیزم چقدر خوشحال شدم از اینکه دیگه پیشمون هستید باعث افتخاره داشتن دوستهای عزیزی مثل شما حتی تو فضای مجازی خاله جون شما خیلی لطف داری
شيرين مامان شادلين
21 دی 92 16:46
چه شعر زيباييباران جونم رو ببوسيد
مامانیه باران
پاسخ
قربونت برم شیرین جااان حتما عزیزم
شیرین مامان شادلین
24 دی 92 15:31
سلا عزیزم چطکری خوبی عملت براحتی سپری شد؟
مامانیه باران
پاسخ
ممنون دوست عزیزم شما همیشه به من لطف داشتی گلم
نازی
26 دی 92 20:01
عزیزم چه خبر؟ بهت ایمیل زدو جوابمو بده خیلی نگرانم
مامانیه باران
پاسخ
ببخش عزیزم اصلا نمی تونستم به منیتور نگاه کنم
مامان انیسا
26 دی 92 21:01
سلام مامانای عزیز امروز یه مسابقه گذاشتم براتون مسابقه خوشگلترین کودک نی نی وبلاگ فقط کافیه عکس فرزندتان را آپلود کنید و در نظر برام بزارید ما اول زیباترین کودک را انتخاب میکنیم و سپس با قرعه کشی نفر اول دوم و سوم را اعلام میکنیم فقط هر چه زودتر عکس ها را بفرستید جایزه فقط به 3یا4نفر به ترتیب داده میشه که جایزه های نفرات اول و دوم متفاوت هستش لطفا هر چه سریعتر عکس هارا بفرستید اگر تعداد نفرات شرکت کننده بیش از 6نفر بشه جایزه ها هم بیش تر میشه اولین نفری که عکس رو برامون فرستاد شانسش بیش تر میشه یا سوم یا چهارم میشه پس امتحانش بی ظرره شاید شما برنده شوید
*یاسمین*
27 دی 92 14:36
امیدوارم حالتون خوب بوده باشه.بوس برای باران طلای نازم
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیز دلم خدا رو شکر خیلی بهترم ممنون خاله جون
خاله لاله از کویت
1 بهمن 92 1:27
ماه بانو جون منم خیلی دوستت دارم
مامانیه باران
پاسخ
ممنون خاله جون منم دوستت دارم