باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

عاشقانه های مامان برای باران (1)

1391/12/24 15:41
نویسنده : مامانیه باران
557 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

زیباست لحظه های عاشقی ، با تو ، در کنار تو

 

زیباست لحظه غروب ، با تو ، به یاد تو

 

آن لحظه که با تو هستم ، بهترین لحظه زندگی ام است

 

که دلم نمیخواهد آن لحظه بگذرد

 

دلم میخواهد آن لحظه که در کنار تو هستم هیچگاه به پایان نرسد

 

زیباست این زندگی در کنار تو ، با عشق تو

 

زیباست لحظه ای که در زیر باران قدم میزنم ، یا با تو و یا به یاد تو

 

این زندگی زیباتر از گذشته میگذرد چون با تو و عاشق تو هستم

 

این لحظه ها عاشقانه تر از همیشه میگذرد ، چون با تو و به یاد تو هستم

 

خوشبخت است این قلب عاشق من ، چون تو را دوست دارد

 

با تو می ماند ، عاشقانه می ماند و هیچگاه تو را تنها نمیگذارد

 

میگویم دوستت دارم چون لایق این دوست داشتنی ،

 

تو لایق این عشق بی پایان منی

  

 تو سرپناه این قلب عاشق منی

 

عشق من و تو ماندگار است ، تا ابد ، برای همیشه ،

 

با هم ، در کنار هم

 

زیباست کلام عشق ، شیرین است لحظه های با تو بودن ،

 

  با تو ، و آن قلب مهربان تو

 

عشق مابرای همیشه در خاطره ها و یادها می ماند ،

 

یک عشق ابدی و بی پایان

 

لبخند عشق همیشه بر لبان من جاریست ،

 

...با تو ، و به عشق تو بارانم 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران زندگی
22 اسفند 91 9:05
زیاست لحظه های عید، با تو، کنار تو<


انشااله همه ی پدر و مادر ها کنار بچه هاشو ن شاد باشند
مامان شادلين
23 اسفند 91 9:19
ايشالا كه هميشه دركنار هم و لبخند بر لبانتان


لبان شما هم پر خنده عزیزم