باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

پراکنده ها...

1392/10/14 11:54
نویسنده : مامانیه باران
446 بازدید
اشتراک گذاری

مهمترین خبر این روزها عملی است که معلوم نیست انجام شود یا نه اما آنقدر استرس

 دارم که وقتی به یادش می افتم دلم می ریزد.همیشه از این عمل ترسیدم که هیچ وقت

 پا جلو نگذاشتم اما میدانم همه چیز پشـــت همین ترس است باید کنارش بزنم تا برسم

به آنچه می خواهم...

 

کارهایی هست که همیشه دوست نداشته ام و انجام نداده ام،کارهایی هم هست دوست

نداشته ام و همیشه انجام داده ام ،خودم خودم را وادار کرده ام به انجامشان،خیلی کارها...

ریز و درشتشان هم مهم نیست مهم این است که خودم را وادار کرده ام...در اعماق وجودم

فریاد زده ام نه،ولی در سطح،سکوتی و حتی بدتر از آن لبخندی و بعد...

 

چقدر از گذاشتن این سه نقطه(...)در جای جای جملاتم خوشم می آید،حرفهایی دارند این

سه نقطه که هیچ کلمه ای قدرت انتقالش را ندارد،درست به اندازه ی سکوت ســــرشار از

 ناگفتــــه ها...درست مثل محتویات نامه نانوشــته،سرشــار از چیزهــایی که می دانـــم و

نمی دانم چطور بنویسمشان،حس خوبی دارند برایم...

 

راستی یک مطلب مهم را فراموش کرده بودم 11 دی وبلاگ دخترکم 1ساله شده اصلا یادش

نبودم ببخش مادر ،در گیر کارهایی بودم که خودت بهتر می دانی...

 

 

دلیل این که کمتر برایت می نویسم حرف کم داشتن نیست ،گمان می کنم موقع مطالعه ی

این مطالب حوصله ات را سر ببرم ...به نظرم عکسها خود گویای همه چیز هست.

 

 

 

یادت باشد که دنیا با تو آغاز می شود

روز با تو و خورشید با تو گرما می گیرد

نسیم با بوی خوش تو جاری می شود

یادت باشد که شب بی نگاه زلال تو دلش می گیرد

و پرندگان به خاطر تو عاشقانه می خوانند

وقتی نگاه می کنی

چشمی هست که عاشق تورا می نگرد

باور کن

نگاه زیبایت و زیبایی نگاه را باور کن

و دنیا را با نگاهت زیبا تر کن بارانم💙

 

.: باران طلا  تا این لحظه ، 

2 سال و 4 ماه و 8 روز و 7 ساعت و 28 دقیقه و 50 ثانیه سن دارد :.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شيرين مامان شادلين
15 دی 92 1:28
سلام دوست عزيزم جه عملي ميخواي انجام بدي ناراحت شدم انشاالله خير باشهخيلي ناراحت شدم
مامانیه باران
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به فکرمی زیاد سخت نیست بهت سر میزنم
مامان مهرناز
18 دی 92 0:52
وای عزیزم نگران شدم چه عملی ؟کی؟
مامانیه باران
پاسخ
نگران نباش عزیزم فقط برام دعا کن لطفا.عمل لیزیک چشمه ظاهرا 10 دقیقه بیشتر طول نمی کشه ولی پرم از استرس فردا می رم .یه سری عملیات قبل از عمل انجام می دن اگه مشکلی نباشه انجام می دن.اگه انجام بشه 3 روز چشمام بسته است وقتی خوب شدم بهتون سر می زنم انشاا...
مامان مهرناز
18 دی 92 23:21
اصلا اسم عمل وجراحی میاد ادم پراز استرس میشه اون 3روزش سخته ان شالله که مشکلی پیش نمیادوعمل بخوبی انجام میشه پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مامانیه باران
پاسخ
ممنون از کامنت زیبات مثل خودت و قلب مهربونت.امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید گلم
*یاسمین*
20 دی 92 16:15
ایشاله که خیره و به سلامتی انجامش بدی عزیزم.مواظب خودت و گل دخملی باش
مامانیه باران
پاسخ
ممنون زهرا جااان
مامی تینا و مینا
26 دی 92 19:59
آخی خانمی چه عملی؟ایشالا همیشه سلامت سایتون بالای سر باران جون باشه
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم از دعای زیباتون