باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

خدایاااااااا شکررررررت

1392/10/23 11:53
نویسنده : مامانیه باران
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای عزیزم

امروز پنجمین روزیه که از اون عمل کزایی که پیش تر ازش گفته بودم می گذره

عمل لیزیک چشم که البته اسمش تی شو بود

2روز اول خیلی سخت بود ولی خدارو شکر الان خیلی بهترم هر چند که اصلا به منیتور نمی تونم نگاه کنم

و فقط دارم تایپ می کنم .

از دلداری و همراهی و دعاهای قشنگتون خیلی ممنونم واز خدا براتون بهترینها رو می خوام

به محض اینکه دید چشمم بهتر بشه به همه ی شما عزیزانم که نگرانم بودید سر میزنم و جواب کامنتهای زیباتون رو میدم.

بازم برام دعا کنید دوستهای گلم تا زودتر خوب بشه چشمام.

روی ماه همتونو می بوسمماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مهرناز
24 دی 92 0:21
سلااااام خداروشکر عزیزم نگرانت بودم چه خوب کردی که خبر دادی ان شالله هر چه زودتر درد از چشمای زیبات برن بیرون
مامانیه باران
پاسخ
سلاااام خانمی فدات شم ممنون که جویای احوالم بودی و هستی من واقعا شرمنده ی شما دوستهای عزیزم هستم مررررسی گلم مرسی از دعای قشنگت.مهرناز جونو ببوس
مامان دینا
24 دی 92 12:45
خدا بد نده عزیزم.درسته عمل چشم سخته ولی عوضش راحت میشی.ایشالا که خیلی زود خوب میشی و دوباره برمیگردی .
مامانیه باران
پاسخ
بد نبینی عزیزم سخت بود ولی واقعا راحت شدم گلم ممنون از دعای زیباتون دینا جونمو ببوسید
زهرا
24 دی 92 23:52
سلام شرمنده چند وقتی نیستم امیدوارم زود خوب بشید
مامانیه باران
پاسخ
ممنون زهرا جان لطف کردی سر زدی دشمنت شرمنده گلم این چه حرفیه
مامی تینا و مینا
26 دی 92 20:02
الهی شکر عزیزم
مامی تینا و مینا
26 دی 92 20:03
راستی گلم من با افتخار لینکتون کردم شما هم به ما سر بزنید
مامانیه باران
پاسخ
حتما عزیزم ولی آدرستون رو نذاشتین
نازی
26 دی 92 20:05
خدا رو شکر پروین جوووون خیلی خوشحال شدم انشاالله همیشه سلامت باشی و چشمای زیبات به روی دنیا بخنده
مامانیه باران
پاسخ
مررررسی عزیزم لطف کردی خانمی
مثل هیچکس
27 دی 92 11:01
ایشالا به زودی سلامتیتون رو بدست بیارید عمل لیزیک خیلی سخته وچند روز دید چشم کم میشه خدا رو شکر عملتون با موفقیت بوده
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی سر زدی و مرسی از همدلیت گلم
*یاسمین*
27 دی 92 14:35
خدا رو شکر که عملت خوب بوده و حالت رو به بهبودیه.خانومی بذار کاملاً خوب بشه بعدش بیا پای کامپیوترمواظب خودت و باران طلای خوشگلم باش
مامانیه باران
پاسخ
فدات شم الان دیگه به منیتور نگاه می کنم اذیت نمی شم ولی هنوز یه کم تاری دید دارم. حتما عزیزم ممنون
شيرين مامان شادلين
28 دی 92 0:22
عزيز دلم انشاالله بزودي كاملا خوب ميشي ميبوسمت باران جونمو ببوس
مامانیه باران
پاسخ
شیرین جان ممنون از پی گیری هات امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم
بهار مامی غزل
29 دی 92 19:46
سلام عزیزم بلا به دور انشالله ..امیدوارم هر چه زودتر چشمهاتون خوب خوب بشه باران ناز و دوست داشتنی رو ببوسش
مامانیه باران
پاسخ
سلام گلم ممنون عزیزم لطف داری مررررسی خاله جونی
*یاسمین*
30 دی 92 9:37
خاله لاله از کویت
1 بهمن 92 1:31
سلام عزیزم. از راه دور روی ماهت رو می بوسم و آرزوی آرزوهات رو دارم . خدا رو شکر که خوب شدی. انشاالله همیشه سلامت باشی در کنار همسر عزیزت و باران طلای من.
مامانیه باران
پاسخ
سلام لاله ی دوست داشتنی من ممنون که سر زدی گلم .اگه شما نبودین که به من روحیه بدین شاید هیچ وقت این اتفاق نمی افتاد
مامان علی کوچولو
13 بهمن 92 15:20
سلام دوست عزیزم خیلی جالبه من به طور اتفاقی به وبلاگ شما سر زدم خیلی خوشم اومد اول با اجازه لینکتون کردم بعد یهو اومدم توی این پستتون دیدم راجع به عمل چشم نوشتین آخه منم یه هفته پیش رفتم واسه همین کار گفت فعلا نمیتونی 2تا قطره بهم داد تا 2هفته بریزم توی چشمم بعد دوباره برم عکس بگیرم ببینم میشه یا نه خیلی دوست دارم بتونم لیزیک کنم شما الان راضی هستین ؟ کدوم شهرین؟من شیرازم
مامانیه باران
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که سر زدین و لینک کردین ایشالا که بتونید عمل کنید من که خیلی راضیم.من اراک هستم