باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

عاشقانه های مامان برای باران (6)

1392/8/10 15:27
نویسنده : مامانیه باران
288 بازدید
اشتراک گذاری

نفس که میکشی اروم میشم...

دلت که میگیره "گریه میکنم...

آه که بکشی زار میزنم"لبخند که بزنی ذوق میکنم..

از اول"جزئی از همیم"من درد میکشم تو متولد میشی...

تو بچگی همبازیت میشم"مدرسه که بری همکلاسیت..

بزرگتر که بشی"امیدوارم با من غریبه نشی...

چون من بهترین دوستت میشم..

یه وقت یادت نره!!!!

من همونم که همبازی تو بودم..

همون قدر کودک"همون قدر ساده..

بارها چشم گذاشتم وتو قایم شدی"خودم وبه ندیدن زدم وتو بردی..

من فقط لبخند زدم..

وقتی بزرگتر شدی این رو یادت نره که من همونم..

همون مادر همیشگی"من عوض نمیشم"تو بزرگ میشی...

من همونم که هستم هر چه بزرگتر بشی ونا خواسته ازمن دورتر..

دلم همیشه کنارت وهمراهته..

ولی من همیشه لبخند به لب دارم..

حتی وقتی نوبت توئه بگی دوستت دارم "من میگم دوستت دارم ..

اره دخترم دوستت دارم و

برای من همین بس که مادرم...

.: باران طلا تا این لحظه ، 2 سال و 2 ماه و 4 روز و 16 ساعت و

 42 دقیقه و 49 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی فاطمه زهرا
10 آبان 92 13:50
خدا حفظش کنه عزیز اسم خیلی قشنگی داره دخملت
وب خوب و زیبایی هم داری قشنگ مینویسی


ممنونم گلم.لطف داری
خاله
10 آبان 92 15:19
خداحفظش کنه..............


سلام مامانی

وب دختری آپ شده بدو بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


حتماااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان مهرناز
11 آبان 92 23:01
خیلی دلنشین مینویسی
باران گلمو ببوس


قربونت برم حتما گلم
زهرا
13 آبان 92 0:42
سلام گلم خواهش میکنم این چه حرفیه.
برام دعا کن با اون دل پاک و مهربونت فقط از خدا بخواه سالم و صالح باشه .مررررسی گلم


سلام عزیزم.محتاجیم به دعا چشم همیشه دعا می کنم گلم
شيرين مامان شادلين
15 آبان 92 16:55
سلام خيلي دلنشين بود مامان پروين دستت درد نكنه


سلام عزیزم ممنون شما دلنشین خوندی گلم
خاله لاله از کویت
17 آبان 92 0:45
این دفعه دیگه برای خودت می گم
پروین عزیزم با این دل پاکت و با این همه گذشت های زیبای مادرانه آرزو می کنم همون طور که باران بهترین مامان و بابای دنیا رو داره باران جونم هم بهترین فرزند برای شما باشه انشاالله


لاله جـــــان شما لطف داری.انشاا... همه ی بچه ها بتونن جواب زحمتهای مادر و پدرشون رو بدن انشاا... همه ی بچه ها خوب باشن
بهار
17 آبان 92 23:01
قالب وبلاگ کاملا سفارشی برای کوچولوی نازتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com