باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

دوستت دارم حقیقت آشکار عشق...

1391/12/27 15:40
نویسنده : مامانیه باران
549 بازدید
اشتراک گذاری

 я тебя люблю

  شکلکهای جالب آروین

 

  شکلکهای جالب آروین

 

باورم نیست که دوباره بی رحمانه هجوم آورده ای

به تمام شوق های من‚به هر

چه از تو در خویش بارور ساخته ام.

به عشق تمام این روزهایی که پا به پایت آمده ام

و هنوز دارم می آیم...

چگونه ممکن است چشمانت نبیند تمام خواستن هایم را‚

تمام بودن هایم را...؟؟

من دارم از حقیقت عشق برایت سخن می گویم

روشن تر از هر باوری...

هر روز هزاران کلمه را کنار هم قطار می کنم

و فریاد می زنم:

دوستت دارم حقیقت آشکار عشق

 شکلکهای جالب آروین 

 

 

 شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین 

  شکلکهای جالب آروین

 

 شکلکهای جالب آروین

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله راحله از کویت
26 اسفند 91 22:11
ستاره ی خاله چقدر تو این عکسات ناز شدی ماشالله . خانم شده گل من !دلم یهو خیلی تنگ شد .به مامان پروین بگو برای دختر من اسفند دود کنه!!!


سلام مرسی خاله جونم
مامان شادلين
27 اسفند 91 9:44
وايييييييي چه عكسهايي خوشگلي الهي فدات شم خاله واسه عسليييييي اسپند دود كنين


قربونت برم خاله چشمهای خوشگلت خوشگل میبینه.چشم حتما عزیزم
بابا بهزاد
27 اسفند 91 15:45
قربون دخترم برم که انقدر خوشگل و عروسکه