باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

میلادت مبارک مادر عزیزم

1391/12/29 16:41
نویسنده : مامانیه باران
344 بازدید
اشتراک گذاری

باران جان امروز تولد مامان جونه.

اما حیف رفته مسافرت وگرنه حتما برای دست بوسی

می رسیدیم خدمتشون.

مامان جون هزار هزار بار تولدت مبارک

و امروز بهترین روز است

چون خداوند بهترین فرشته اش را آفرید

تا اکنون مادر من باشد ‚ زیبا ترین فرشته ی آسمانی من

خداوند تو را آفرید تا مادر من باشی

من به خود افتخار می کنم که چنین مادری دارم

تولدت مبارک مادر مهربانم

 شکلکهای جالب آروین

 

 

خواندم ترانه ای زیبا برایت مادر

میان ترانه هایم نوشتم نامت را

نوشتم نامت را با بغض ‚ با گریه های دور

نوشتمت ‚ نوشتمت ترانه خوان شعر هایم

نوشتمت با کلماتم نام زیبایت را

و بر هر شاخه ی گل یاس

باز می نویسم دوستت دارم مادر

مادرم

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

مادری دارم آرام

بی پروا از سکوت آب ها

شوقش از برگ درختان افزون

نگاهش لطیف تر از انوار بهار

کلامش آفتاب ‚ صدایش باران

مادری دارم که خواندن نمی دانست

ولی درس زندگی ام آموخت

آموخت که چگونه گل را شاد کنم

عشق را بفهمم

دشت دل را خوشه خوشه پر کنم از گل شقایق

آموخت که چگونه دوست بدارم زندگی را...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اسرا واسما
29 اسفند 91 18:13
دوقدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم درچشم بهاری دیگرتحفه ای یافت نکردم

که کنم هدیه تان یک سبدعاطفه دارم

همه ارزانیتان سال نومبارک.


ممنون عزیزم سال نو بر شما هم مبارک
خاله راحله از کویت
1 فروردین 92 7:45
مبارک باشه گلدونه خانم!تولد مامان جون رو از قول ما هم تبریک بگید ( هر وقت اومدن) عزیز دلم


چشم عزیزم حتما