باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

غرق در لبخند باش بارانم...

1392/2/8 15:31
نویسنده : مامانیه باران
575 بازدید
اشتراک گذاری

 

من دور تا دورت را گل می چینم تا گل ها یاد بگیرند معطر باشند.....

تا یاد بگیرند مغرور و دلربا باشند....من دور تا دورت را چشمه می چینم تا چشمه ها یاد بگیرند

 جوشان باشند....با طراوت باشند....من دور تا دور تو را زندگی می چینم تا یاد بگیرند

 زندگی باشند......

 

من با آسمان حرفی دارم البته کمی در گوشی...

با همین ابر های دهن بین حرفی دارم ....و با تو ای رنگین کمان خود باور.....

شما شاید حواستان نیست که من چرا دور یک جان تازه می چرخم....

شاید نمی دانید از صدف های زبان بسته چرا فریاد دریا را نشانتان دادم....

شما انگار حواستان نیست....من دارم کجا را اشاره می دهم....

 

بگذریم....تو در چه حالی ....بین این گل هایی که پیش چشم های تو تعظیم کرده اند

 خوبی؟.....بین این همه چشمه هایی که دارند با تپش های قلب تو می جوشند شادابی؟.....

بین این همه زندگی که به حرف های تو دلبسته اند آرامی؟.....

 

 

تو مثل این همه طراوت غرق در لبخند باش..... و من مثل احوال چند ساله شهرم

 زیر سنگینی این گرد وغبار خم به ابرو نمی آورم....تو با غرور بنشین مثل یک

 قرار خوش رنگ.........من سر گردان می چرخم مثل یک صف طولانی رأی.....

 

تو آرام نفس بکش من اینجا هستم....نگران نباش سهم اکسیژنم برای تو.....

حواسم نیست دیر وقت است....حالا برو از وقت خوابت گذشته است...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

☆ یاسمین ☆
13 اردیبهشت 92 5:32
الهی همیشه لبت خندون باشه آخه با این لبخند خوشگل،خیلی نازتر شدی


شيرين مامان شادلين
13 اردیبهشت 92 15:25
لبخند خيلي بهت مياد عزيزم هميشه بخند ناز خاله


مرسی خاله ی نازم
باران زندگی
14 اردیبهشت 92 11:26
یعنی عاشقانه در حد تیم ملی
درود بیکران
... و از طرف ما هم باران رو عشقه
----------------
یادآوری:
----------------
خورشيد
هر روز
ديرتر از پدرم بيدار مي شود
اما
زودتر از او به خانه بر مي گردد
-----------
لطفاً پولهایتان را جمع کنید
روز پدر نزدیک است


خیلی ممنونم.مرسی از یاد آوریتون البته ما حواسمون بود