باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

خداوند نزدیکتر از...

1392/4/30 15:20
نویسنده : مامانیه باران
551 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پرورد گارا ...

مادام که نیازمند یاریت هستم و دست خالی نیازم به سویت دراز است پرسشم از خویش

و از غیر است که من بی مقدار که اگر دست یاری گر تو یاریش نکند حتی یارای یاری خویشم نیست‚

پس چگونه باید یار یاری چون تو باشم که خود ‚یار و یاری گر و یاوری...

و پرودگار ‚ آفریدگار ‚ یار و یاری گر و یاور من در پس این پرسش ‚دانایی اندک آدمی ام

پاسخ می دهد انگار که یاری کردن تو و یار بودن با تو همان است که پیوسته دست نیازم

به سوی تو باشد و بس‚ و پیوسته خواهان و خواستگار و خاطرخواه یاری چون تو باشم‚

و آنکه در اجرا و اشاعه ی خواسته ها و شریعت تو ثابت قدم باشم.

و خداوند اینها که گفتم همه از سر نیاز بود و از سر عشق و اصرار و ابرام بر خویش

که دست از یاریت بر ندارم که نشویم‚ که دست از یاریم نشویی و در یاری و دوستی با خودت

اگر لایقم ‚که نیستم

و اگر در خورم ‚که نیستم

که اگر شایسته ام که نیستم

اما با همه ی نیستی ام ثابت قدمم بداری و پایدارم کنی و هماره‚ هماره یارم باشی...

 

خداوند نزدیکتر از...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

☆ یاسمین ☆
10 خرداد 92 13:56
مامانی عزیز این نوشته خودتونه؟خیلی قشنگه
بوس برای باران طلا جون


نه زهرا جون این نوشته ها که ادامه دارن سابق آخر برنامه ی سمت خدا پخش میشد من اون موقع بارانم رو باردار بودم و همیشه از شنیدن این مطالب گریم می گرفت از بس قشنگ و حرف دله .به همین خاطر گفتم گذاشتنشون تو وبلاگ باران خالی از لطف نیست.خوشحالم که یه نفر از خوندنش لذت برده و یا شاید بغض کرده و خدایی شده.مرسی عزیزم
☆ یاسمین ☆
11 خرداد 92 19:32
کلاً برنامش عرفانی و قشنگه.مامانی چقد شما با احساسی،خیلی کار خوبی کردی


مرسی گلم.شما هم خیلی ماهی
عاشق باران
12 خرداد 92 16:51
قشنگ بود...
شبیه دعاهای صحیفه ی سجادیه است... نه؟


قربونت برم.نمی دونم به یکی دیگه از دوستان هم گفتم این متن ها رو که بعد از برنامه ی سمت خدا پخش می شد یادداشت کردم
شيرين مامان شادلين
16 خرداد 92 0:27
سلام عزيزم شما به مسابقه دعوت شدين لطفا يه سر به وب ما بزنيد
عاشق باران
19 خرداد 92 8:50
آره جوابتون رو خونده بودم منظورم این بود شاید از دعاهای صحیفه سجادیه بوده که آخر سمت خدا دکلمه می کرد شایدم خلاقیت نویسنده ی برنامه...