باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

دختر 21 ماهه ی من...

1392/4/30 15:24
نویسنده : مامانیه باران
777 بازدید
اشتراک گذاری

پیچک خاطرات می پیچد در تمام بند بند وجودم

نرم نرمک می فشاردم

و من

قطره قطره مست خاطرات خوب تو

چه زیباست جاودانگیت در منبارانم...

 

شاد باش نه یک روز هزار سال....

 

بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که ،

 

رو سیاه شوند آنان که  بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند!

Pink Flower Honey picture

قربونت برم عزیز دلم ‚ به سلامتی ٢١ ماهه شدی .خیلی خوشحالم

که خدا جون یه دختر خانوم به من داد تا من یادم باشه که یه مامان خوشبختم.

Cake Birthday picture

  

تورا دختر خانوم می‌نامند .


مضمونی که جذابیتش نفس‌گیر است…


دنیای دخترانه تو نه با شمع و عروسک معنا پیدا می‌کند


 و نه با اشک و افسون.


اما تمام این‌ها را هم در برمی‌گیرد…

 
تو نه ضعیفی و نه ناتوان،


چرا که خداوند تو را بدون خشونت و زورِ بازو می‌پسندد.


اشک ریختن قدرت تو نیست، قدرت روح توست .

 

 

دوستت دارم بارانم‚بیشتر از هر چیز و هر کسی...

این ماه دیگه برات کیک نگرفتم مامانی چون اونوقت جواب اضافه وزن رو نمی تونیم

بدیم.اما مثل هر ماه کادوت سر جاشه. و از اونجایی که من عاشق لباسهای دخترونه

هستم بازم برات لباس گرفتم ببین چه ناز میشیماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

مبارکه طلام ‚ مبارکه عمرمقلب

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

hojjat
6 خرداد 92 17:45
سلام دوست عزيز
وبلاگ جالبي داريد
خيلي خوشم اومد!!!!
يه پيشنهاد داشتم:
اگه ميشه لطفا منو با نام ♥♥♥مطالب جالب-hojjat♥♥♥ لينك كنيد و بگيد با چه اسمي لينكتان كنم يا در حاشيه وبلاگم قسمت تبادل لينک،لينک خود را ثبت کنيد.
(راستي آمار بازديد وبلاگ من هم كم نيست!!)
اگه بنر هم داري با تبادل بنر هم موافقم اينجوري هم آمارمن زياد ميشه و هم تو(اگه تبادل بنر ميکني بنر منو تو وبلاگت بذارو بهم خبر بده تا منم بنرتو رو تو وبلاگم قرار بدم اينم کدش:



زود خبر بده كه منتظرم...
راستي پيج وبلاگم 3 هست
خيلي ممنون@@


ok
بابا بهزاد
7 خرداد 92 22:43
مبارک باشه دختر گلم.مامان این ماهگرد هارو ثبت می کنه که کم کم خانم شدنتو ببینی.ماشالا بزرگ شدی دخترم


ماشاا... خانم شده فندوق
☆ یاسمین ☆
8 خرداد 92 15:26
مبارک باشه روز به روز داری خانومتر میشی گل خاله


مرسی خاله جونم.قربونت برم
شيرين مامان شادلين
10 خرداد 92 2:01
دختر گلم خيلي ماه شدي ميخوام بيام بخورمت عزيزم دست ماماني درد نكنه چه لباسهاي خوشگلييييييييييييييييييييي


مرسی خاله جون .شیرین جون لطف داری عزیزم
مامان دینا جون
17 خرداد 92 15:48
مبارکت باشه عسلم.ماه بودی ماهتر شدی


مرسی خاله جون