باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

این روزا دختر با هوش من...

1392/5/3 15:14
نویسنده : مامانیه باران
501 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دلم

 

این چند هفته به خاطر شرکت تو جشنواره اصلا پست نذاشتم

 

امروز دیگه از خیرش گذشتم و سپردم به خدا جون که هر چی صلاحه همون بشه

 

این چند روز کلی اتفاق افتاده که همشونو نمیشه گفت اما خیلی های دیگشو

که مربوط به شماست رو میگم

 

اولا که دختر قشنگم این روزها جمله ی 4 کلمه ای می گه مثلا یه بار که من

 

داشتم چای می خوردم گفتی

« مامان باران چای نداره »

 

نایت اسکین

 

 

نایت اسکین

 

دیگه بگم که عزیز دلم چقدر قشنگ خونه سازی می کنه

 

بالاخره از یه مامان معمار باید یه دختر نیمچه معمار عمل بیاد

 

قربونت برم دختر با هوشم

 

 

 نایت اسکین

 

 

 

نایت اسکین

 

 

نایت اسکین

 

و اما خانم مهندس سیستم باز مامان ‚ میشه بگی دقیقا داری با

 

چه نرم افزاری کار می کنی؟؟؟؟

 

 

نایت اسکین

 

آی قربون موس دست گرفتنت بشم منماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران زندگی
6 مرداد 92 1:50
کم کم داری همه فن حریف میشی ها
بزرگ
دانشمند
کنجکاو
شیرین زبون



همه ی نی نی ها همین طوری اند دیگه
خاله لاله
4 شهریور 92 19:26
عزیز دلم داره نقشه های کارش رو آماده می کنه که خواست خونه بسازه بهترینش رو بسازه