باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

جانم به فدایت مادر 💕

1392/11/1 0:31
نویسنده : مامانیه باران
767 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به مادرم؛

مونسم ، همدم روزهای تنهاییم ، و عشقم؛

 

دستان مادرم همه چیز را از خاطر برده اند:

بافتن شبهای بلند زمستان با کلاف آرامش

شستن و رفو کردن پیراهن روز

پختن مربای زردآلوی دوران کودکی من

بستن در به روی تاریکی شب

و آکندن بالش ام از رویاهای زیبا

دستان مادرم همه چیز را از خاطر برده اند

تنها کاری که دستان مادرم به یاد دارند

نوازش است مثل گذشته

لرزان  

چهره ام را نوازش می دهد

و حلقه های کبود زیر چشمانم را می زدایند

دیگر بار او مادرم می شود

و من کودکش

دستان مادرم نوازش را از یاد نمی برند

همیشه مدیون مهربانی ها و از خود گذشتگی هایت بوده و هستم

همیشه شرمنده ات می مانم مادر

ای که با نفست نفس کشیدم و با لبخندت زندگی کردم و با اشکت غرق غمی شدم نا گفتنی که هیچ گاه حقت نبود

همیشه باش ، باش تا دورت بگردم ، باش تا امیدم باشی برای لحظه های بی کسی ، باش تا باشم به عشقت ،بزرگترین تکیه گاه من...

آرزویم همه اینست برای باران مادری باشم چون تو ...

میدانم،میدانم هرگز نمی توانم تو برایم مثل همیشه دعا کن که بتوانم...

بوسه می زنم بر دستان نوازشگرت که همیشه امـــیدم بوده وهستی...

اگرچشمانم دوباره مثل کودکیم سوی دیدن پیدا کرده از زحمات بی دریغ مادرم

بوده.نمی دانم با چه زبانی تشکر کنم امیدوارم همیشه سلامت باشی عزیزجانم...

عاشقانه می پرستمت مـــــادر...  

 

پشت هر کوه بلند
سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند
که خدا هست، دگر غصه چرا؟!؟
!...
آرزو دارم:خورشید، رهایت نکند

غم، صدایت نکند
ظلمت شام، سیاهت نکند
      و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست

 

حضرت دوست جدایت نکند...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهرناز
1 بهمن 92 0:58
مثل همیشه متن زیبا وتاثیرگزاری بود مرسی ان شالله خداوند بزرگ سایه ی پدرومادر رو از سر همه ی ما کم نکنه ان شالله مادر بزرگوارتون همیشه سالم وشاد باشن
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم شما با احساس می خونی و اینکه موقع نوشتنش اشک می ریختم واقعا از دلم بلند شد انشاا... همیشه سلامت باشن و لبشون بخنده واقعا نعمتهای بزرگی هستن
خاله لاله از کویت
1 بهمن 92 1:34
چون هستی من زهستی اوست تا هستم و هست دارمش دوست الهی فداش بشم که دلم براش یه ذره شده . روی ماهش رو می بوسم . سلام من رو به مامان برسون و خدا انشاالله همیشه سلامت و شاد حفظش کنه.
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم حتما انشاا... به زودی ببینیش گلم
شیرین مامان شادلین
2 بهمن 92 14:29
همیشه نوشنه هاتون زیباست خکش به حالتون که چنین دست قلمی دارید من که اصلا نمیتونم خوشحالم چشمهاتون بهبود یافته دست مادرتون درد نکنه همیشه زحمتمتون با مامانهامون هست خدا حفظش کنه
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داری خدارو شکر بینایی و کلا سلامتی نعمتیه که تا وقتی از دستش ندی قدرشو نمی دونی من انگار دنیارو بهم دادن و مامانم طفلکی این چند روز خیلی زحمت کشید هم واسه من و هم واسه باران .
*یاسمین*
2 بهمن 92 16:01
ایشاله همیشه سایهء مادر عزیزتون بالا سرت باشه و تنش سلامت
مامانیه باران
پاسخ
ممنون از دعای زیباتون انشاا...
مهتاب مامان آذین
2 بهمن 92 22:14
دوست خوبم خدا مادر جون رو براتون نگه داره وهمه ی مادرهای فداکار رو. هیچی مادر نمیشه.
مامانیه باران
پاسخ
همچنین عزیزم ممنون از دعای خوبتون
مثل هیچکس
3 بهمن 92 10:35
خدا سایه مادرتون رو روی سرتون حفظ کنه
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم.همچنین
مامان مهرناز
4 بهمن 92 0:42
سلام عزیزم مرسی بابت راهنماییت گلم مهرناز خیلی خیلی بهتر شده درست میگفتی بابت همون سرماخوردگی سختی که گرفته بود اینقدر بهانه میگرفت باران جانو ببوسدلمون واسش تنگ شده عکس جدید ازش نمیزارین؟ بابت سوالت راستش مثل بقیه ی وبلاگا نظر میزارم.با فایرفاکس میری؟رمزشو میزنی؟
مامانیه باران
پاسخ
سلام گلم خدارو شکر حالش خوبه ایشالا به حق صاحب این روز همیشه سلامت باشن نی نی هامون[گلهمین الان پست جدید گذاشتم نه با اکسپلورر میرفتم باید با فایر فاکس برم؟