باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

مهمونی خونه ی باباجون + اواخر 28 ماهگی عسلم😉

1392/11/4 23:29
نویسنده : مامانیه باران
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام

سلامی از جنس آغازی دوباره...

من تو پست قبل از مامان جون تشکر کردم خییییلی دوستتون دارمقلب

روز چهارشنبه 2 بهمن بعد از 13 روز که از لیزیک چشم مامان می گذشت مامان جون و باباجون یه

مهمونی عصرونه ترتیب دادن و باز مامان رو شرمنده کردنخجالت

همه چیز خیلی خوب و عالی بود اما جالب تر از همه کیکی بود که باباجون سفارش داده بودن،وقتی

دیدمش گریم گرفت نمی دونم چرا،با اینکه خیلی با مزه بود ولی یه جورایی انگار دلم برای عینکم تنگ

 شد ،خیــــلیناراحت 

 آخه می دونی عینکم صبح تا شب با من بود...اما خدا رو شکر الان نصفه شب هم

می تونم تو رو واضح و بی دردسر ببینم ،خیلی لذت بخشه،من 15 سال سنگینی عینک رو روی صورتم

تحمل کردم واقعا لذت دیدن دنیا به این زیبایی با دید کامل از یادم رفته بود بگذریم...

 

بگم از گل دخترم؛

حسابی آتیش سوزوندی و شیطونی کردی و هر کی هم از در وارد میشد به زور حجابشو بر می داشتی

و بعضی هاشونو سرت می کردی خیلی هم قشنگ و صاف و صوفخنده

 

 قربونت برم که عاشق مهمونی و جشنی و اصلا هم خسته نمیشیماچ

مامان جون عزیز هم حسابی تو زحمت افتادن با خوردنی های خوشمزه ای که تدارک دیده بودن،دستشون

درد نکنهقلب

بعد از 12 روز با بارانی رفتیم خرید برای مهمونی لباس خریدیم لباس گلی خانم

 مارک جونیورزهمژهکلی پولشو دادم.مبارکت باشه جیگرمبغل

چقدر اون روز هوا سرد بود ،همش نگران بودم که سرما چشمم رو اذیت کنه که خدا رو شکر طوریم نشد

این روزا مدام از روی عادت دستم رو می زنم روی گونم که عینکمو بدم بالا بعد می بینم چیزی نیست

خندم میگیرهخنده

 

خب دیگه بگم از گل دخملم ، عسلم، بـــارانم؛

این روزها خیلی شیرین زبون شدی دخترم،فدات بشم یه حرفهایی می زنی

من همین جوری می مونم این حرفهارو از کجا میاری!!!

رفتیم فروشگاه گفتی: مامان نریم پیش لباسها گفتم پس کجا بریم؟ گفتی:

پیش اسباب بازیها قشنگترهقهقهه

جدیداً یاد گرفتی وقتی کار خوبی نمی کنی تا می خوام دعوات کنم میگی:

دَبا نکن دَبا نکن ،مِهیَنون باش(مهربون باش)،یا اینکه میگی:مامانی جونم؟؟

من میگم جونم بعد باران: ای جــــونمی(با لحن منت کشی)نیشخند  منم همیشه

خندم میگیره و ...

خوبه که ازم حساب میبری چون اینطوری خیلی کم پیش میاد دعوامون

بشه،عاشقتم دختر عاقل منبغل

لباسهاتو خودت انتخاب می کنی که برات بپوشم اگر هم چیز دیگه ای برات

بپوشم با اخم میگی:این اصلا قشنگتر نیستعصبانیاین عکس هم شکاری از

همون موقعهاست


 این روزها خیلی قشنگ و سریع با تبلتت کار می کنی ،داخلش برات زیارت

عاشورا و سوره ی توحید رو هم ریختم ،سوره ی توحید رو تقریبا حفظ شدی

توی روز هم به گوشم میرسه که میزنی و گوشش میدی،زیارت عاشورا رو هم

موقع خواب برات میذارم انگار با شنیدنش آروم میگیری و می خوابی و با اینکه

وسطاش خوابت میبره اما من میذارم تا آخر پخش بشه بعد خاموشش می کنم

امروزم خیلی اتفاقی و بی مقدمه صلوات فرستادی خیلی

صحیح و بی کم و کاست.قربونت برم با اینکه من هیچ تلاشی و هیچ اصراری

برای یادگیریش نداشتم اما مثل همیشه غافلگیرم کردی

وقتی بهت می گم موقع خوابه باید بخوابیم میگی : بخوابیم چشماتو ببندخنده

یکی از عروسکهاتو خیلی دوست داری بهش میگی داداشی چون پسره ،

بغلش میکنی و توی خونه راه میری و براش لالایی می خونی ،حتی بوسش

 می کنی ،خیلی هم باهاش حرف میزنی بعضی وقتا فکر می کنم کاش واقعا

زنده بودزبان


دخترم شیرین تر از شهد عسل

دخترم صد شعر نو یکصد غزل

دخترم زیباترین رنگین کمان

آفتاب روشن این آسمان

دخترم یک عالمه مهر و وفا

پرترین پیمانه جود و سخا

دخترم گلدان گلهای بهار

دانه ی یاقوت زیبای انار

 دخترم بر درد بی درمان شفا

یک ملک در ظاهری انسان نما

دخترم الماس انگشتر نشین

شاهکاری نیست زیباتر از این

دخترم یک قبله تصویر دعا

محرم الاسرار تقدیر خدا

دخترم پیغمبر فرزانگی

محرم و درمانگر مستانگی

دخترم شیواترین شعر خدا

واژه چین محفل سر لقا

دخترو در مهربانی تا خدا

کشتی لطف خدا را نا خدا

 

 .: باران طلا  تا این لحظه ، 

2 سال و 4 ماه و 27 روز و 19 ساعت و 39 دقیقه و 28 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهرناز
4 بهمن 92 23:20
sسلاااااااااااام عزیزم تبریک میگم گلم چه کیک جالبی دست مادروپدرتون درد نکنه سنگ تموم گذاشتن جوووووووووووووووونم چقدر روسری بهت میاد خوشکل خانمبا دیدن عکسات ادم انرژی می گیره چه لباس خوشکلی مبارکت باشه ما شالله دختر شیرین زبونم افرین که صلوات وسوره ی توحید رو یاد گرفتی مهرنازم اینروزا همش یا میگه داداشی یا خواهرم فکر کنم باید دست به کار شیم خواهر
مامانیه باران
پاسخ
سلام عزیزم منم واقعا غافلگیر شدم اصلا انتظار دیدن همچین کیکی رو نداشتم خاله جون مثل همیشه شرمندمون می کنی واااای من عاشق نی نی ام
الهام مامان رامیلا
5 بهمن 92 11:17
سلام پروین جان خدا رو شکر که راحت شدی دست بابایی هم درد نکنه چه کیک خوشگلی بود به به لباسهای بارانی هم خیلی ناز بود اشناللله همیشه خوش باشی
مامانیه باران
پاسخ
قربونت برم الهام جاااان خیییلیی محبت کردی عزیزم ممنون خاله جونم
*یاسمین*
5 بهمن 92 13:36
خانومی خیلی خوشحالم که چشماتون خوب شده و زیبایی ها رو با دید کامل میبینیدواقعاًکیک قشنگیه،نوش جون،باریکلا به همسرتونچقد روسری بهت میاد عزیز دل خالهوای چه لباسای شیک و زیبایی،مبارکت باشه طلا خانومجیگرتو با شیرین زبونیای قشنگت که دل مامانی رو زودی نرم میکنی بله دیگه اگه زنده بود برای شما هم خوب میشدایشاله همیشه سلامت باشید
مامانیه باران
پاسخ
مرررسی زهرا جاااان کیک جالبی بود اما کار بابای خودم بود ممنون خاله جوووون ما خیلی دوستتون داریم تو رو خدا دعا کنید خدا هر وقت صلاح دید بده یکی دیدگه.من بی صبرانه منتظرم
شیما
5 بهمن 92 14:15
جونم عزییزم چه دختر ناز و شیرین زبونیخدا حفظش کنه مامانیییراستی مبارک چشماتونم باشه گلم خصوصی
مامانیه باران
پاسخ
ممنون شیما جوووون ممنون از اینکه سر زدی مررررررسی عزیزم
شیرین مامان شادلین
6 بهمن 92 15:43
الهییی فدات شم انشآلله همیشه با چشمانی سالم زندگی کنی ایی جان لباسهای باران جونم خیلی قشنگه عزیزم خیلی بهت میاد مبارکت باشه دست مامانی درد نکنه خدا همه عزیزاتون رو حفظ کنه
مامانیه باران
پاسخ
قربونت برم شیرین جون ممنون ممنون خاله جون بووووس برای شادلینم
مینا مامان آرمانی
6 بهمن 92 23:55
ای جانم با این شیرین دختر و فیگوراش
مثل هیچکس
7 بهمن 92 11:54
دست باباجون درد نکنه چه کار جالبی کردن، معلومه حسابی به فکرتون هستن ،قدر خونوادتون رو بدونید .خدا حفظشون کنه وسایشون رو روی سرتون کم نکنه
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم بابا که حسابی تو زحمت افتادن دیگه رابطه ی بابا و دختر رو همه می دونن چه جوریه اما بابای من خیلی مااااهه ایشالا خدا همه ی مادر و پدرها رو نگه داره
نازی
7 بهمن 92 23:07
تبریک می گم خانمی ایشالا کنار خونوادتون شاد شاد شاد باشیدچه کیک با حالی دم بابا جون گرم چه سلیقه ای
مامانیه باران
پاسخ
مررررسی عزیزم ایشالا شما هم همیشه شاد باشید وسلامت
زهرا
8 بهمن 92 18:09
سلام عزیزم چه کیک زیبایی خداروشکر خوبید عزیزم شرمنده چند وقتی درگیر بودم
مامانیه باران
پاسخ
سلام گلم قربونت برم این چه حرفیه ممنون که به یادمی