باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

مقایسه کنید لطفا...

1392/4/9 0:02
نویسنده : مامانیه باران
475 بازدید
اشتراک گذاری

قدیم ندیما بازیهای ما لی لی بود ‚منچ و مار پله ‚بالا بلندی ‚وسطی و ....

اما امروز بچه های ما چه بازیهایی می کنند خدایا بهمون

رحم کن البته بازم بچه های ما نمی دونم دوره ی

نوه هامون قراره چه اتفاقی بیفته....

یه عکس کاملا تبلیغاتی

هر کار می کردم اصلا تو دوربین نگاه نمی کردی از بسکه مشغول بازی بودی

اینم که معرف حضورتون هستن آقای ginger که بارانی یه بند میگه پیشی پیشی

البته واقعا با مزه است منم دوستش دارم.

من ترانه هایم را قاب می کنم...


با سنجاق تنهاییم ؛


به گوشه ای می آویزم ،


تا تو بخوانی...


اگر خواندی ،


فقط لبخند بزن...


لبخند تو ؛


هر لحظه اش ، یک عمر سرزندگیست...


تو فقط بخند...


برای من ،


ایـن تمــام زنــدگیــست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

♥متین من♥
9 تیر 92 2:02
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم
کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست)
یه دنیا ممنونم
خاله پروین بهم رای میدی؟؟؟؟


حتما عزیزم
☆ یاسمین ☆
16 تیر 92 17:05
خب دیگه،به هر حال همیشه بین نسلها تفاوت بوده و هست بخصوص برای بچه های باهوش حالا و باران طلا جون
باران جونی عکسات خیلی قشنگن.این رنگ چقد بهت میاد خاله جون


مرسی خاله
شيرين مامان شادلين
17 تیر 92 0:56
چقدر ناز شدي عزيز دل خاله منم دوست دارم هميشه لبخند همه ني ني ها رو ببينم عزيزم بخند تا دنيا به روت بخنده


باران زندگی
23 تیر 92 8:26
واقعاً
چه دخمل نانازی
چه لباس خوشگلی


مرسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییی
شيرين مامان شادلين
29 تیر 92 16:38
قالب جديد مباركه باران جان دست ماماني درد نكنه خيلي قشنگه


مرسی خاله جون.شما لطف داری عزیزم