باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

مهروی من 22 ماهه شدی....

1392/4/8 0:00
نویسنده : مامانیه باران
530 بازدید
اشتراک گذاری

بارانی مامان این روزا خیلی خوشحالم‚بی نهایت اولا بارانم خیلی

با مزه شده شیرین کاری میکنه و یه ریز هممون رو وادار

به خنده میکنه دوما خاله لاله اومده

با یه دنیا انرژی قربونش برم دلم براش یه ذره شده بود.

وقتی اومد باران رو دید به حدی

ذوق زده شده بود که ٢ دقیقه همین جوری نگاهش می کرد

خلاصه اینکه این روزا

گوش شیطون کر خیلی خوشیم

کنار هم الهی شکر که این روزها رو داریم می گذرونیم

 امیدوارم همه از این روزها داشته باشن

 

 برام هیچ حسی شبیه تو نیست ‚ کنار تو درگیر آرامشم
 
همین از تمام جهان کافیه ‚ همین که کنارت نفس می کشم
 
برام هیچ حسی شبیه تو نیست ‚ تو پایان هر جستجوی منی
 
تماشای تو عین آرامشه ‚ تو زیبا ترین آرزوی منی
niniweblog.com

کادوهای این ماه مبارک دختر ٢٢ ماهه ی من

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 دقت کردی که قشنگ‌ترین و عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکی هستن؟؟؟

ماه یکیه... .

 خورشید یکیه... . 

زمین یکیه... .

خدا یکیه... .

مادر یکیه... .

پدر یکیه... .

 تو هم یکی هستی... .

وسعت عشق من به تو هم یکیه... .

پس اینو بدون از الآن و تا همیشه دوستت دارم یکی یه دونه ی من... .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارلا
8 تیر 92 23:26
سلام
وبت خوبه
بهت تبریک میگم
دوست دارم به منم سر بزنی و نظرتو به من بگی


مرسی عزیزم.حتما
☆ یاسمین ☆
16 تیر 92 17:02
الهی شکر که خوشید امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشید.کادوهات خیلی خوشگلاً خانوم خانوما،مبارکت باشه.الهی زنده باشی یکی یکدونه


ممنون خاله جون