باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

شب آرزوها، شبی که خدا بی حساب می بخشد...

1392/2/27 0:04
نویسنده : مامانیه باران
482 بازدید
اشتراک گذاری
امشب که بین خلق ، لیل الرغائب است دانی چه چیز آرزوى قلب صاحب است ای کاش روز جمعه که از راه میرسد دیگر کسی نگوید ارباب (عج) غائب است اللهم عجل لولیک الفرج
www.SMSOJOK.com
امشب که بین خلق ، لیل الرغائب است دانی چه چیز آرزوى قلب صاحب است ای کاش روز جمعه که از راه میرسد دیگر کسی نگوید ارباب (عج) غائب است اللهم عجل لولیک الفرج
www.SMSOJOK.com

نور تويي، صور تويي، دولت منصور تويي

مرغ كوه طور تويي، خسته به منقار مرا

روز تويي، روزه تويي حاصل دريوزه تويي

آب تويي، كوزه تويي، آب ده اي يار مرا

خدا جون من آرزو زیاد دارم اما بزرگترینش اینه

امشب عاجزانه به درگاهت التماس می کنم دیدار

امام محبوبم رو نصیبم کنی...

اللهم عجل لولیک الفرج

صدای پای اجابت می آید

و خدا با همه جبروتش دارد ناز می خرد

نیاز کن...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران زندگی
28 اردیبهشت 92 12:10
آرزویم همه بارانِ طلاست



اون که بله .آرزویم همه باران طلا بود به حمدا... به آرزوم رسیدم الان آرزوی سلامتیش رو دارم
☆ یاسمین ☆
30 اردیبهشت 92 23:21
الهی آمینچه عکس زیبایی


azadeh
6 شهریور 92 22:01
عزیزم تولدت مبارک

از طرف عرشیا و مهرسا




ممنون گلم.تولد عرشیا جونم مبارک و ایشالا تولد آرتین جون و مهرسا جیگر خودم.قربون اون دست و پای کوچولوش