باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

روزت و تولدت مبارک لاله جاااان

1393/3/8 0:20
نویسنده : مامانیه باران
956 بازدید
اشتراک گذاری

حالا دیگر

نه اردی - به بهشت می رسد،

نه من به دست های تو

کاش

بادی بوزد

بارانی ببارد

عطرتو پخش شود روی نگاه خسته شعمدانی

خیالت باشد وچشم های  من
خواب شوم و بازخوابم تو را ببیند

تصاویر کارت پستال روز معلم, جدیدترین کارت پستال های روز معلم

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


کاش

کسی بی هوا نام تورا

بلند بلند تلاوت کند

آسمان مست کند

ابرببارد

وتو هوای دیدنم را کنی

کاری به آمدن بهار ندارم

پای تو که درمیان باشد

هیچ فصلی اعتبار نگاهت را ندارد

باید دوستت بدارم

تافصل بهاری باشد

شعمدانی ها زرد نشوند

و درخت سبز بماند

باید چشم هایم را ببندم

تا آفتاب بیشتری باشد

برای دوباره دیدنت

من

از دنیای بدون تو می ترسم....

کارت پستال تبریک تولد

تولدت مبارک خواهر عزیزممحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

شيرين
12 اردیبهشت 93 15:33
سلام پروين جون تولد خواهرتون مباركه راضي به زحمت شما نيستم ولي اگه راهنماييم كنيد خوشحال ميشم چطوري پرينت كرديد و بعد برش كرديد چه كارا كرديد منم ميخوام زنبوري كنم
مامانیه باران
پاسخ
ممنون گلمبهت سر می زنم
مامان ز✿ـرا
13 اردیبهشت 93 11:09
سلام عزیزم.خ.بید؟باران طلای نازم خوبه؟ تولد خواهرتون مبارک باشه
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم ما خوبیم اگه شما خوب باشیدممنون گلم لطف داری
خاله لاله
14 اردیبهشت 93 20:32
سلام عزیزای دلم . از اینجا تا همه جا از خیلی وقت پیش تا آخر دنیا همیشه دوستتون داشته و دارم . همیشه به یادتونم و از این همه محبت و احساس قشنگ و لطیف ممنونم . خدا همیشه مواظبتون باشه و برای ما سالم و شاد حفظتون کنه . انشاالله شاهد لب های پر خنده و شادی های بی پایانتون باشم . از دور می بوسمتون و برای دیدنتون لحظه شماری می کنم .
*یاسمین*
16 اردیبهشت 93 17:41
مامان ز✿ـرا
19 اردیبهشت 93 14:49
پروین جون اگه علاقه به صنایع چوبی داری،میتونی یه سر به اون یکی وبم بزنی و خوشحالمون کنی http://ferferii2.blogfa.com/ بوس برای باران طلا جونم
*یاسمین*
26 اردیبهشت 93 16:53
ما آپیم با تولد،بفرمایید
مامان شینا
29 اردیبهشت 93 9:42
شيرين
5 خرداد 93 23:08
سلام بروين جون عكسهلي شادلين حاضره ميشه ايميلتو بهم. بدي ممنون هزار تا بوس واسه بارانم در ضمن من رمز ميخوام
مامان مهرناز
6 خرداد 93 23:06
33 ماهه شدنت مبارک عزیز دلم کم پیدایین؟
شيرين
7 خرداد 93 12:33
¿سلام پروین جون کامنت منو گرفتی