باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

آتلیه ی 27 ماهگی عسل بانــــو

1392/9/6 20:05
نویسنده : مامانیه باران
334 بازدید
اشتراک گذاری

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

 

 

چشای من پر خواهشه

نگاه تو یه نوازشه برای این دل دیوونه

دلم برات پر می کشه

صدات واسم آرامشه

نگات مثه نم باروووونه

دوست دارم دلم می گیره بی تو بی هوا

هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه

هر جا تو هر نفس دل واسه تو می زنه

کی غیر تو عزیزم همه حرفامو می دونه

اشکامو کی می فهمه غم چشمامو می خونه

عشقت کار خدا بود که تو رو به دلم داده

دنیا منو فهمیده مهرت به دلم افتــــــــاده

دوستت دارم...

 

 

 

 

I love you Scraps

 

 

 

 

 

 

 

 

کادوی این ماه رو خودت انتخاب کردی گلم عروسک باب اسفنجی و پاتریک

مبارکت باشه عزیزم

 

.: باران طلا  تا این لحظه ، 

2 سال و 3 ماه و 0 روز و 4 ساعت و 14 دقیقه و 23 ثانیه سن دارد :.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
6 آذر 92 12:57
منتظرتم مامان پروین
مامانیه باران
پاسخ
چشم عزیزم
شیرین مامان شادلین
6 آذر 92 14:08
سلام عزيزم ماهگردت مبارکه به به چه عکس های قشنگی
مامانیه باران
پاسخ
ممنون خاله جون
زهرا
6 آذر 92 21:30
وااااااااااااااااااای خداجون چه عکسای نازی
مامانیه باران
پاسخ
قربونت برم خاله چشمات ناز می بینه
مامان مهرناز
6 آذر 92 23:31
عزیز دلم اولا 27ماهگیت مبارک دوما قالب وبلاگت مبارک خیلی نازه چه عکسای نازی خیلی خوشکل شدن کادوهاتم مبارکت باشه نازگل خوشکلم
مامانیه باران
پاسخ
ممنون خاله جوناین برای خودتون اینم برای مهرناز جون
مامان آرینا موفرفری
7 آذر 92 0:18
عزیزم 27 ماهگیت مبارک. مامانی ممنون که به وب دخترم آرینا سرزدین.با کمال میل لینکتون کردم.
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم شما خیلی لطف دارید
نازی
8 آذر 92 1:11
آخخخخخ عزیزم من هر بار به شما سر می زنم هزار ماشالا خوشگلتر میشی کاش خدا به منم یه دختر این شکلی بده مامانی یه عکسم از خودت بذار ببینم بارانی شبیه خودت هست؟
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داری.امیدوارم خدا یه نی نی ماه بهتون بده.گلم من به دلایلی از عکس گذاشتن معذورم.ببخشید
الهام مامان رامیلا
8 آذر 92 17:52
سلام ای جانم خیلی قشنگ بود ببوسش
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم
داداشی امین از کویت
9 آذر 92 23:18
سلام خاله پروین جون خوبید ؟ باران خوبه ؟ من باران رو خیلی دوست دارم دلم هم براتون خیلی تنگ شده . مبارک باشه چقدر بزرگ شده ماشاالله !!!!!!
مامانیه باران
پاسخ
قربونت برم امین دوست داشتنی من.عــــــــاشقــــــتم
عمو اکبر
11 آذر 92 18:21
ماشالله، خدا واسه همه مون باران رو حفظش کنه. دلم واقعاً براش تنگ شده. شاید بهم بخندید ولی هر بار عکسهاش رو می بینم از ذوق اشک تو چشام حلقه میزنه.کاش میشد هر چه زودتر ببینمش و دل رو از دلتنگی در بیارم و اینقدر ماچش کنم که سیر شم،البته اگه بشم
مامانیه باران
پاسخ
این از محبت شماست حتما باران هم حسابی دلتنگ عمو جونشه
مثل هیچکس
13 آذر 92 9:22
خدا این فرشته کوچولو رو براتون حفظ کنه ،ممنون که به ما لطف کردید وبه دیدنمون اومدید ما شما رو لینک کردیم باز به دیدنمون بیاید خوشحال میشیم .
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردید حتما
عمه حدیث خوشگله
2 بهمن 92 14:50
وای خداااااا چه عکس های قشنگی چه گل دخترنازی خدا براتون نگهش داره به وب حدیث خوشگله هم سری بزنید مامانی
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم حتما