باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

ستاره ی زندگی من...

1392/2/21 19:03
نویسنده : مامانیه باران
406 بازدید
اشتراک گذاری

 

گفتند ستاره را نمی توان چید . . .

 

و آنان که باور کردند

 

برای چیدن ستاره

 

حتی دستی دراز نکردند !!!

 

اما

 

باور کن

 

که من به سوی زیباترین و دور ترین ستاره

 

دست دراز کردم

 

و هرچند دستانم تهی ماند

 

اما چشمانم لبریز از ستاره شد . . .

 

ستاره ی من هر روز که می گذرد بیشتر از دیروز و کمتر از فردا

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دینا جون
21 اردیبهشت 92 13:38
سلام عزیزم.ماشالا دخمل نازی دارین.با اجازتون میخوام لینکتون کنم.خوشحال میشم به من و دخترم هم سری بزنین.


سلام گلم حتما.خوشحال میشم که دوست خوبی مثل شما داشته باشم
☆ یاسمین ☆
21 اردیبهشت 92 20:04



شيرين مامان شادلين
21 اردیبهشت 92 23:54
فدات شم خاله شما كدوم شهر هستيد اگه فضولي نباشه


خدا نکنه خاله جون. ما اراک هستیم عزیزم
عاشق باران
26 اردیبهشت 92 0:00
ماشالله چه بزرگ شده باران خانم... عکس اولیش رو نشناختم
ببوسیدش و از ماه های باقیمونده تا از شیر گرفتنش لذت ببرید


مرسی شما لطف دارید.حتما شما هم باران جون رو ببوسید.واقعا مادر بودن لحظه لحظش لذته خدا رو شکر که نصیبم شد
باران زندگی
28 اردیبهشت 92 12:16
اوف چه عکسی


خوردنیِ منی تو