باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

باران جان،تسلیم

1392/2/15 20:45
نویسنده : مامانیه باران
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

امیدوارم وقتی این پستو می خونی نه به مامان بخندی

و نه فکر کنی که من چه آدم سست عنصریم.

حقیقت اینه که من اصلا طاقت اشک و گریه ی تو رو ندارم

بعد از اینکه 20 ساعت مقاومت کردی ساعت 7 صبح

یه گریه ای سر دادی که تا به حال من ازت ندیده بودم.

مامانی رسما تسلیم گریت شد

اما وقتی بهت شیر دادم آنچنان خوشحال شدی که بازم

تا به حال ندیده بودم انگار که به آرزوت رسیده بودی

البته دیروز وقتی به بابا جون گفتم قصد دارم دیگه بهت شیر ندم

کلی منو دعوا کردن و خواستن که صرف نظر کنم از تصمیمم چون زود بود

و حالا می بینی که بارانم همچنان شیر مامانی رو می خوره

نوش جونت مامانی .ببخشید که تقریبا 1 روز اذیتت کردم.

48.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شيرين مامان شادلين
16 اردیبهشت 92 1:02
الهييييييييييييييييييي قربون خنده پيروزيت برم


خدا نکنه خاله جونم
بابا بهزاد
16 اردیبهشت 92 14:30
من به مامان گفتم نمی تونی بارانی رو از شیر بگیری گوش نداد.ما پیروز شدیم دخترم


بالاخره که این اتفاق باید بیفته
☆ یاسمین ☆
16 اردیبهشت 92 16:55
چه خنده پیروز مندانه ایی
ولی مامانی هر وقت خواستی تصمیم قطعی بگیری،نباید دلت بسوزه چون ابن طوری جفتتون اذیت میشید


مرسی از راهنماییت عزیزم.به هر حال گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است...
سجاد
4 خرداد 92 23:26
پیش منم بیا ... منتظرم ها


چشم عزیزم .حتما