باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

سال نو مبارک

1392/1/3 20:31
نویسنده : مامانیه باران
475 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد 

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.

برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته

بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...کجا ایستاده اییم.

سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارک ...

چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net 

 بهار می آید

و دگر باره می دمم

از مشرق از افق

من!

خورشید ذوق!!!

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net 

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

بوی عیدی ، بوی توپ ، بوی کاغذ رنگی 

بوی تند ماهی دودی وسط سفره ­ی نو

 بوی یاس جانماز ترمه ­ی مادربزرگ

  با اینا زمستونو سر می­کنم

 با اینا خستگیمو در می­کنم

 شادی شکستن قلک پول

 وحشت کم شدن سکه ­ی عیدی از شمردن زیاد

 بوی اسکناس تا نخورده­ ی لای کتاب

 با اینا زمستونو سر می­کنم

 با اینا خستگیمو در می­کنم

 فکر قاشق زدن یه دختر چادر سیاه

شوق یک خیز بلند از روی بته­ های نور

 برق کفش جفت شده تو گنجه­ ها

 با اینا زمستونو سر می­کنم

 با اینا خستگیمو در می­کنم

 عشق یک ستاره ساختن با دولک

 ترس ناتموم گذاشتن جریمه­ های عید مدرسه

 بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

 با اینا زمستونو سر می­کنم

 با اینا خستگیمو در می­کنم

 بوی باغچه ، بوی حوض ، عطر خوب نذری

 شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن

 توی جوی لاجوردی هوس یه آبتنی

 با اینا زمستونو سر می­کنم

 با اینا خستگیمو در می­کنم

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان و ملیکا
3 فروردین 92 11:25
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید عیدتون مبارک باشه همیشه به شادی و سلامتی با باران کوچولو . از طرف من باران جونو ببوس . با اجازه لینکتون میکنم


مرسی خاله جون عید شما هم مبارک
شما هم عروسک و ملوسک رو ببوسید
خاله راحله از کویت
16 فروردین 92 17:17
بهار با همه ی قشنگیش پیش یه لبخند تو کم میاره باران قشنگم!!


خاله جونم عاشقتم که اینقدر منو قشنگ می بینی