باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

دختر دلبندم 28 ماهه شدی

1392/10/6 18:37
نویسنده : مامانیه باران
348 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم درس محبت به من آموخته است

جامه ی عشق خودش بر تن من دوخته است

بار الها تو نگهدار چنین استادی

و نگهدار چراغی که بر افروخته است

معجزه‌ بازی چیست؟

که کودکان می‌دوند و

نرسیده

دامن‌ها را از غبار می‌تکانند

 .

چیست معجزه‌ بازی؟

که کودکان قایم می‌شوند

و پیداشان که می‌کنی

بزرگ شده‌اند!

.

 .

بارانم آهسته تر بزرگ شو

فرصت بیشتر دیدنت را به من بده

من همین الان هم دلتنگ این روزها هستم...

کادوی این ماه

مبارک باشه نازگلکمقلب

.: باران طلا  تا این لحظه ، 

2 سال و 4 ماه و 0 روز و 9 ساعت و 48 دقیقه و 5 ثانیه سن دارد :.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام مامان رامیلا
6 دی 92 19:41
دختر گلت رو ببوس
مامانیه باران
پاسخ
قربونت برم الهام جون
باران زندگی
7 دی 92 15:44
28 ماه گذشت و هی کادو گرفتی کی بره این همه راهو بزن به افتخار مامان بابای مهربون بارانی
مامانیه باران
پاسخ
ممنون شما لطف داری وظیفست
باران
8 دی 92 14:57
الحمدالله برای داشتن بارانت/الهی 100 ساله شه نه 100 سال کمه 120 ساله شه/مبارکه عزیزم
مامانیه باران
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری
مامان مهرناز
8 دی 92 21:52
دوباره ه 28 ماهگیتو بهت تبریک میگم عزیز دلم چه کادوهای خوشملی مبارکت باشه
مامانیه باران
پاسخ
ممنون خاله جون مهرناز جونمو ببوس
شیرین مامان شادلین
12 دی 92 13:23
سلام بارانم ناز خاله ماهگردت مبارکه مامانی دستتون درد نکنه کادوها خیلی قشنگه
مامانیه باران
پاسخ
ممنون خاله جون چشماتون قشنگ میبینه عزیزم
نازی
14 دی 92 13:38
مبارکه 28 ماهگیت عززززززززززززززززیزم
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم