باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

تجربه ی اولین نودل خوری

1392/8/1 23:00
نویسنده : مامانیه باران
291 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم انقدر خوشت اومد که تقریبا هر روز ازم نودل می خوای

نوش جــــــااااااااااااااان

چقدر سختی کشیدم ، از اول این خط تا آخرش شیرینی و

تلخی های زندگی را چشیدم

و شیرین ترین لحظه ی آن بدجور به دلم نشست ، تو آمدی و همه تلخی ها

از یادم رفت

همه احساساتم بوی عطر تو را میدهد ، وقتی صدای قلبت را میشنوم ،

 قلبت به من نفس میدهد

 در اوج تو را خواستن ، بی نیاز از همه کس و نیاز دارم به کسی که همه کس من است

در شور و شوق عشقم و در خیال کسی که بی خیالش نمیشوم

در حال و هوای زندگی ام و در دنیایی که تو همه زندگی منی…


و آخرین خط و هزاران نقطه چین برای رسیدن به آغازها .. .دوستت دارم ای عاشقانه ترین لحظه بی پایان زندگی ام...

 

 

.: باران طلا تا این لحظه ، 2 سال و 1 ماه و 26 روز و 12 ساعت

 و 20 دقیقه و 49 ثانیه سن دارد :.

اول آبانماه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیرین مامان شادلین
2 آبان 92 0:55
سلام آفرین عسل خاله نوش جونت باشه مامانی خیلی با احساس نوشتی زیبا بود من نوشته های شما رو خیلی دوست دارم


سلام ممنون عزیزم.بوووووووووووووس برای شادلین گلم و مامان مهربونش
زهرا
5 آبان 92 10:04
ای جانم عزیییییییییزم


ممنون از اینکه بهمون سر میزنی گلم من فکر کنم سیستمم یه مشکلی داره کلا تو وب های بلگفا نمیره به خاطر همینه نمی تونم سر بزنم و الا خیلی دوستون دارم
زهرا
5 آبان 92 22:55
مرسی گلم نظر لطفتونه
منم همیشه میام بهتون سر میزنم.



مرسی عزیزم
مامان مهرناز
8 آبان 92 1:17
نوش جانت عزیز دلم


ممنون خاله جای شما خالی
عمو اکبر
12 آبان 92 19:09
ای موش موشی.ایشالله زیر سایه پدر و مادرت همیشه سلامت و تندرست باشی و اگه زنده بودیم شاهد موفقیت هرچه بیشتر تو باشیم. به امید خدا


خیلی ممنون عمو اکبر ایشالا سالهای سال عمر با عزت داشته باشید و کنار ما باشید.آمیـــــــن
خاله لاله از کویت
17 آبان 92 0:37
ای خدا ، نوش جونت عزیزم


جای شما خالی لاله جون.ممنون