باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

مــاه تمام من 25 ماهــگیت مبــــــارک

1392/7/7 21:41
نویسنده : مامانیه باران
269 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ایمان دارم که قشنگترین عشق نگاه مهربان خداوند به

 

بندگانش است پس من تو را به همان نگاه می سپارم

 

و می دانم تا وقتی که پشتت به خدا گرم است

 

تمام هراس های دنیا خنده دار است...

 

 

گل دخترم اینکه یه روز تاخیر داشتم تو گذاشتن این پست

 

به خاطر اینه که دیروز من و شما مهمون داشتیم.

 

دختر عموهای عزیز مامان اومده بودن خونمون

 

خیییییــــــــــــــــــــــلی خــــــــــــــــــــــوش گذشت لبخند

 

خدایا شکرت به خاطر همه چیز

 

عمرم بازم ٢٥ ماهگیت

 

مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
8 مهر 92 23:36
مباااااااااااااااااااااااااااارک باشه.

ممنون عزیزم
شيرين مامان شادلين
9 مهر 92 0:10
باران جونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارك كككككككككككككككككككككككككككككك


فدای تـــــــــــــــــــــو خاله جونم
مامان ترمه
9 مهر 92 10:11
مبارک مبارک ایشاله همیشه شاد و سلامت باشه دختر گلم




قربونت برم خاله.بوس برای ترمه جون

عمو اکبر
9 مهر 92 18:40
چه دخمل خوشگلی، ماشالله. دیگه نمیگی عمو بریم دده؟ دیگه بزرگ شده فسقلی




ممنون عمو جووووووون

اجی فاطمه
26 مهر 92 13:33
بازباران چون همیشه نم نمک برروی شیشه.مینویسه تابدونی توعزیزی تاهمیشه.


عزیز دلم چقدر قشنگ بود ممنون گلم
مامان ریحانه
15 آذر 92 21:14
سلام خانمی دختر خوشگلی دارید با ما دوست میشی
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیزم.حتما چرا که نه