باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

دنیــــــــای زیبـــــــــــــای کودکــــــــــــی

1392/6/27 22:09
نویسنده : مامانیه باران
316 بازدید
اشتراک گذاری

چه مشتاقانه از دنیای کودکی به سوی آینده دویدم 

تا برسم به جایی که با مرور خاطراتم
 
 
بی تاب بازگشت به دنیای بازیگوشی های کودکانه شوم

 
به زمانی که به دنبال شاپرک بدوم به هوای رسیدن نه گرفتنشان
 
 
در گوش قاصدک زمزمه کنم و روانه اش کنم با یک فوت

 
یواشکی زیر باران بروم، خیس شوم، تب کنم، لوس شوم


 

در دامن مادر بنشینم، سر روی پای پدر بگذارم
 
 
به هوای آغوشی، خودم را به خواب بزنم یا

 
از روی تاب خود را پرت کنم.


 

با هم بازی هایم جیغ بکشم، دست به یکی کنیم

 
در خانه ها را بزنیم و بگریزیم به رهگذران غریب و آشنا سلام کنیم
 
 
آتش ببارانیم و آب بازی کنیم چقدر دلم تنگست 
 
 
برای سادگی، کم توقعی،بی خیالی های کودکی برای بچگی کردن.


 

اما تقویم پلهای پشت سر را خراب کرده 


راه بازگشتی به گذشته نیست مگر با خیال و خاطره!

 

 

 

چقـــــدر دلم برای آن روزها تنگ است 

بزرگ که می شــــــــــوی

غصه هایت زودتر از خودت

قد می کشــــــــــــــــــند

دردهایـــــــــت نیـــــــــــــز

غافل از اینکه لبخندهایت را

در آلبوم کودکـــــــــــی ات

جـــــــــــــا گذاشــــــــــتی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)