باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

باران و ژیمناستیک...

1393/3/8 14:0
نویسنده : مامانیه باران
602 بازدید
اشتراک گذاری

دو هفته ایست با بارانک راهی باشگاه هستیم رفتیم که دختر جان تخلیه انرژی بشود نه حرفه ای کار کند

اما انصافا بسیار مصمم و با انرژی ظاهر شد تقریبا ۹۰ درصدحرکات را درست و بی اشتباه انجام میداد

البته برای من که مادرش هستم قابل باور نبود غافلگیر شدم

لازم به ذکر است به محض دور دیدن چشم خاله ژاله ی عزیز مربی گرامی ،باران خانم روی ترامبولین

مشغول ورجه ورجه بودنیشخند

پسندها (4)

نظرات (8)

شيرين مامان شادلین
15 خرداد 93 1:58
سلام واییی چقدر خوشحال شدم باز کردید نمیدونم من نمیتونم رمز بدم یا اصلا باز نمیشه در هر صورت خوشحال شدم وایییی عسلییی چقدر بزرگ شده افرین دخملیییی زرنگ خاله راستی پروین جون با زحمتهای ما؟
مامان فهیمه
15 خرداد 93 17:09
آفرین به باران خانم ورزشکار
مامان شینا
17 خرداد 93 13:15
کوچولوی ورزشکار
شيرين مامان شادلین
17 خرداد 93 15:59
سلام پروین جون با زحمتهای ما یکم استرس دارم که بتونم تا زمان تولد شادلین وسایل رو اماده کنم خیلی به سما هم زحمت دادیم عزیزم کی اماده میشه ؟هزار تا بوس کاسه باران جونم
شيرين مامان شادلین
18 خرداد 93 15:20
سلام پروین جون چرا نیستی من از استرس مردم کجاییییییییی؟
شيرين مامان شادلین
19 خرداد 93 0:38
سلام پروین جون دیر وقت دیدم کامنتو فردا صبح حتما زنگ میزنم باران جونم رو ببوس
مامان ز✿ـرا
20 خرداد 93 1:10
عزیزم...خاله فدای باران طلای ژیمناستیککار بشهمیگم خبری ازتون نیستایشاله هر جا هستید موفق باشید
مامان مهرناز
27 خرداد 93 1:06
اففففففرین خیلی خوبه بچه ها به این فعالیتا احتیاج دارن عکس پست ثابت خیلی نااااااااااااااازه