باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

سیماه شدی ، ماه شدی

1392/12/6 8:02
نویسنده : مامانیه باران
645 بازدید
اشتراک گذاری

میدانی دوستت دارم...

این تعارف نیست این زندگی من است

 

دوستت دارم

بیشتر از زمین تشنه ی باران

پروانه ی شیفته ی گل

حتی بیشتر از آبنبات های رنگی کودکی

از لواشک ترش مادر بزرگ

 که با خنده ی مهربانش

 به شیرین ترین طعم دنیا طعنه می زد 

دوستت دارم بیشتر از ماهی عاشق  

که دچار آبی دریاست  

از خورشید گرم نقاشی روز های زمستانیم

حتی بیشتر از سمبوسه های داغ عمو حسن

که روی چمن های خیس بارانی می خوردیم

می دانی

هنوز زیباترین روزهایمان

به گمانم نیامده است

هنوز قشنگترین واژه هایم را برایت نگفته ام

لبخند بزن!

که هیچگاه چنین دلبسته ی زندگی نبوده ام

لبخند بزن

که هر روز تو را با خودم در میان می گذارم

می شنوی 

هنوز دوستت دارم

حتی بیشتر از...


цветоквоздушный шарик30 امین ماهگرد زمینی شدنت مبارک فرشته ی نازمвоздушный шарикцветок

.: باران طلا تا این لحظه ، 2 سال و 6 ماه و 0 روز و 2 ساعت و 18 دقیقه و 13 ثانیه سن دارد :.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شیرین مامان شادلین
8 اسفند 92 13:59
عزیز دلم ماهگردت مبارکه راستی پروین جون بارانم خیلی بزرگ شده خدا حفظش کنه
مامانیه باران
پاسخ
ممنون خاله شیرین فدات شم عزیزم
*یاسمین*
9 اسفند 92 23:46
جیگرتو عزیزم
مامان مهرناز
10 اسفند 92 23:54
تبریک میگم عروسک خوشکلم
مامانیه باران
پاسخ
ممنون عزیز دلم
نازی
15 اسفند 92 21:22
مبارکه عشق خاله
مینا مامان آرمانی
20 اسفند 92 1:10
مباررررک باشه عزیزم...ایشالا تولد 150سالگیت