باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

💕 بــــاران طلا, دخترکـــم 💕

پنج وارونه ❤

1392/12/3 20:44
نویسنده : مامانیه باران
506 بازدید
اشتراک گذاری

 

پنج وارونه چه معنا دارد؟!

دختر کوچکم از من پرسید

من به او خندیدم

کمی آزرده و حیرت زده گفت:

روی دیوار و درختان دیدم

باز هم خندیدم

گفت دیروز خودم دیدم

مهران پسر همسایه پنج وارونه به مینو می داد

آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم

بعدها وقتی غم

سقف کوتاه دلت را خم کرد

بی گمان تو نیز می فهمی

پنج وارونه چه معنا دارد...


 

 از وقتی که تو شاعر چشمهایم شده ای دنیا را دیوان شعر می بینم...

از قندان حرفهایت که بگذریم،عسل چشمهایت بد جور شیرین زبانی می کند...

حتی نمک نگاهت می شود شهد و نوش جان دلم می شود!

تو مثل ماه سکوتت هم هزار حرف شیرین دارد و من با این حرفها انقدر حواس پرت شده ام ،

که هی زمین می خورم و سرم به این سنگهای نشسته در راهم می خورد!

هر چند خیالی نیست من این سر به سنگ خوردن ها را عجیب دوست دارم!

می بینی ؟...دارم هنوز هم از همان هذیان های قدیمی می گویم

راستی دستی به موهای خورشید بکش

شاید دست از سر این آفتابگردان های خواب آلود بر دارد

دنیارا جور دیگری با تو می بینم

وقتی که از قافیه هایت حرفهای دل من می چکد

دنیا را جور دیگری با تو می بینم وقتی ردیف حرفهایت «پری» است

خوش به حال من که با تو،در پشت تمام دلهره هایم امید تراوش می کند

با اینکه پشت پلکهای خمار بغض هایم نسیم لبخندی می وزد

خوش به حال من که تو را دارم...شکلک دخترانه 5008

---------------------------------------------------------------------------------------------

.: باران طلا تا این لحظه ، 2 سال و 5 ماه و 25 روز و 23 ساعت و 44 دقیقه و 38 ثانیه سن دارد :.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

*یاسمین*
4 اسفند 92 22:44
خیلی خیلی قشنگ بودخوش به حال ما که دوستایی مثل مامان پروین و باران طلا داریم
مامانیه باران
پاسخ
خوشحالم که خوشتون اومد همچنین عزیزم
مامان مهرناز
5 اسفند 92 8:24
ای سبزترین خاطره در باغ وجودم دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟ گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .
مامانیه باران
پاسخ
چه شعر زیبایی ممنون
شیرین مامان شادلین
7 اسفند 92 9:46
سلاممممم مثل همیشه زیبا بود ایییییییییی جان چه قشنگی خاله خیلی دوستت داریم
مامانیه باران
پاسخ
سلام عزیزم ممنون مررررررررررررررسی خاله جونم
باران زندگی
7 اسفند 92 9:59
خبر جدید رو شنیدید؟؟؟ بیاید یه سر بزنید
مامانیه باران
پاسخ
حتما
باران زندگی
7 اسفند 92 10:00
پنج وارونه... تقدیم به باران طلاییه ما
مامانیه باران
پاسخ
ممنون
مامان مهرناز
7 اسفند 92 14:02
30 ماهگیت مبارک باران خوشکلم
مامانیه باران
پاسخ
ممنون خاله جونم